Saturday 24 March 2012

သူနဲ႕ပတ္သက္ရ်္ေနာက္ဆံုးရင္ဖြင္႕ခြင္႕ျပဳပါအေမ..............

အေမ.. က်ေနာ္ ေပ်ာ္ပါတယ္….ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္အရမ္းေပ်ာ္ပါတယ္ အေမ
ခုခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ ေနတတ္ေအာင္ၾကိဳးစားေနပါပီ…..။
သူနဲ႕ပတ္သတ္သမွ် အရားအားလံုးကို နားလည္လက္ခံတတ္ပါပီ…။
သူေပးအပ္သမွ် အရာအားလံုး၊ ခံစားခ်က္ေပါင္းစံုကို က်ေနာ္ အျမတ္တႏိုးသိမ္းဆည္းထားတတ္ပါပီ….။
တခါတေလ သူ႕ဆီက ေႏြးေထြးအားေပးမႈေတြရရင္ အရမ္းေပ်ာ္သလို
ဥေပကၡာ နဲ႕ အမုန္းတရားေတြေပးလည္း လက္ခံႏိုင္ပါပီ…။
သူ႕ရဲ႕ ႏႈတ္ဆက္ျခင္း စကားလံုးေတြကိုလည္း ျမတ္ႏိုးတယ္…။
သူ႕ရဲ႕ လ်စ္လ်ဴရႈမႈ ေတြကိုလည္း ျမတ္ႏုိးတယ္…။
သူ႕ရဲ႕ ေအာ္ေငါက္မႈေတြကိုလည္း အျပံဳးမပ်က္ လက္ခံႏိုင္ပီ …. အေမ။
သူ ဘာေျပာေျပာ ဘာလုပ္လုပ္ အနာက်င္ရက္ဘူး အေမ..။
အမုန္းႏိုင္ မေမ့ႏိုင္ဘူး………..။
သူ စိတ္ညစ္ေနတဲ့အခ်ိန္ေတြဆို က်ေနာ္ေလ သူ စကားမေျပာခ်င္မွန္းသိသိနဲ႕ လွမ္းေခၚမိတတ္တယ္ အေမ…။ က်ေနာ့္ စိတ္ထဲမွာ သူ႕စိတ္ညစ္မႈေတြ ေျပလိုေျပျငား၊ က်ေနာ့္ကို သူ႕စိတ္ထြက္ေပါက္အေနနဲ႕ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အသံုးျပဳေစလိုတယ္ အေမ..။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ က်ေနာ့္ကို ဘယ္လိုစကားလံုးေတြပဲေျပာေျပာ သူ႕စိတ္နည္းနည္းေလးျဖစ္ျဖစ္ ေျပသြားရင္ က်ေနာ္ အရမ္း၀မ္းသာတယ္ အေမ..။
က်ေနာ္ေလ သူေပ်ာ္ရႊင္ေနတယ္ဆို တိတ္တိတ္ေလး ေနႏိုင္ေပမယ့္ သူ စိတ္ရႈပ္ေထြး
စိတ္ညစ္ေနရင္ မေခၚပဲ မေနႏိုင္ဘူး အေမ..။
က်ေနာ့္ သူ႕ဆီက ရရွိလာမယ့္ စကားလံုးေတြကို ေမွ်ာ္လင့္ေနတတ္ပီ အေမ..။
၀မ္းနည္းဖြယ္ စကားလံုး။ မုန္းတီးဖြယ္စကားလံုး ဘာေတြပဲ သူေျပာေျပာ
က်ေနာ္ ေက်နပ္ေနတာပဲ အေမ..။
သူ က်ေနာ့္ကို ဘယ္ေလာက္ပဲ နာက်ည္းေအာင္ / နာက်င္ေအာင္ ေျပာေျပာ
က်ေနာ္ မနာက်င္၊ မနာက်ည္းမိဘူး အေမ……။
၀မ္းနည္းတဲ့စိတ္ေတာ့ ျဖစ္မိပါတယ္…..။
သူေပးအပ္သမွ် အရာအားလံုးဟာ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ ၾကီးျမတ္တဲ့ ဆုလဘ္မြန္ေတြပါပဲ အေမ…။
က်ေနာ္ ေက်နပ္တယ္ အေမ…။
သူ႕ ဆီက ရရွိတဲ့ စကားလံုးတိုင္းကို က်ေနာ္ ျမတ္ႏိုးတယ္..။ အျမဲသိမ္းဆည္းထားပါတယ္…။
ရင္ထဲမွာ ေက်နပ္၀မ္းေျမာက္မႈေတြ အျမဲကိန္းေအာင္းေနပါတယ္ … အေမ။
က်ေနာ့္ကို သူ ဘာမွမေျပာပဲ ဥေပကၡာ ျပဳထားတာထက္စာရင္ ဆိုးဆိုးရြားရြားစကားလံုးေတြ၊ နာက်င္တဲ့စကားလံုးေတြ…။ မုန္းတီးတဲ့ စကားလံုးေတြ ေျပာေနေစခ်င္တယ္ …။
သူ႕စိတ္ထဲမွာ က်ေနာ့္ကို သူ ဒုကၡေပးေနတယ္၊ ေႏွာက္ယွက္ေနတယ္ ထင္ေနတယ္အေမ..။
အမွန္က သူ႕ဒုကၡေပးမႈ၊ သူ႕စိတ္ညစ္မႈ သူ႕စိတ္ရႈပ္ေထြးမႈ၊ သူ႕အျပဳအမူမွန္သမွ် ေတြနဲ႕
သူဆိုတဲ့ အသိစိတ္နဲ႕ က်ေနာ္ အသက္ဆက္ရွင္ေနတာကို သူမသိဘူး အေမ…။
ေလာကၾကီးမွာ သူရွိေနတယ္ဆိုတဲ့ အသိတစ္ခုနဲ႕တင္ က်ေနာ့္ဘ၀ ျပည့္စံု အသက္ရွင္ေနတာပါ အေမ..။
သူ သာယာေအးခ်မ္းတဲ့ဘ၀၊ ျငိမ္းခ်မ္းတဲ့ဘ၀တစ္ခု ပိုင္ဆိုင္ပီဆိုရင္ က်ေနာ္ ေသေပ်ာ္ပီ အေမ..။ သူ႕ကို လံုး၀ မဆက္သြယ္ပဲ လ်စ္လ်ဴရႈေနႏိုင္ပီ အေမ..။
က်ေနာ္ လည္းေအးခ်မ္းပါပီ။
ခုခ်ိန္မွာေတာ့ သူ႕ဆီက ေရာက္ရွိလာမယ့္ စကာလးံုၾကမ္းၾကမ္းေတြ။ ဆတ္ဆတ္ခါနာက်င္ေစမယ့္ စကားလံုးေတြကို က်ေနာ္ အရမ္းေမွ်ာ္လင့္မိေနပီ အေမ..။
“ အခ်စ္” ဆိုတဲ့စကားလံုးက က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ ေပါ့သြမ္းလြန္းပါတယ္ အေမ။
လူတိုင္းေျပာဆိုေနက်တဲ့ “အခ်စ္” ဆိုတာ ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ
က်ေနာ္ နားမလည္ဘူး အေမ..။
ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္အသက္ကိုေပးရလို႕ သူအမွန္တကယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ျငိမး္ခ်မ္းမယ္ဆိုရင္ က်ေနာ့္ အသက္နဲ႕ သူ႕ေပ်ာ္ရႊင္မႈ လဲေပးလိုက္ခ်င္တယ္ အေမ…။
က်ေနာ္ ဟာ လူညံ့တစ္ေယာက္၊ လူပိန္းတစ္ေယာက္ ခပ္ထံုထံု ခပ္ပိန္းပိနး္ လူတစ္ေယာက္ပါ အေမ ။ က်ေနာ့္မွာ လတ္တေလ ပိုင္ဆိုင္တာဆိုလို႕ က်ေနာ့္အသက္ပဲရွိပါတယ္…အေမ။
သူျငိမ္းခ်မ္းဖို႕အတြက္ က်ေနာ့္မွာ ေပးအပ္စရာဆိုလို႕ အသက္ပဲရွိပါတယ္ …. အေမ။
အေမ ေမြးေပးတဲ့ အသက္နဲ႕ အေမ ေမြးေပးခဲ့တဲ့ စိတ္ေတြအားလံုး သူ႕အတြက္ျဖစ္သြားတဲ့အတြက္ က်ေနာ့္ကို ခြင့္မလႊတ္ပါနဲ႕ အေမ…။
ဘ၀ ဆက္ဆက္ ဒီေၾကြးေတြကိုက်ေနာ္ ေက်ေအာင္ဆပ္ပါ့မယ္ အေမ..။
အေမ….
တစ္ခါတေလ က်ေနာ္ စဥ္းစားလို႕မရဘူး အေမ..။
သူ ဘာလို႕ က်ေနာ့္အေပၚ ရန္သူလိုျဖစ္သြားရတာလဲ…။ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္း ေမာင္ႏွမ သားခ်င္းတစ္ယာက္လိုေတာင္ ဘာလို႕ သေဘာမထားႏိုင္ရတာလဲ..။
ဘာေၾကာင့္ က်ေနာ္ေပးအပ္လိုက္သမွ် သူ႕အတြက္ နာက်င္မႈေတြ။ အမုန္းေတြ ျဖစ္ျဖစ္သြားရတာလဲ..။
သူ ဘာေၾကာင့္အရမ္းမုန္းသြားရတာလဲ ဗ်ာ……..။
က်ေနာ္ပဲ ကံဆိုးေနတာေနမွာပါ…….။
က်ေနာ့္ဘက္က အေကာင္းဆံုးအရာလို႕ထင္ထားသမွ် သူ႕အတြက္ အဆိုးဆံုးျဖစ္ျဖစ္သြားတယ္…။
ဘာအေၾကာင္းေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္…. သူဟာ က်ေနာ့္ ေကာင္းကင္တစ္ခုပါ။
က်ေနာ္သူ႕ကို အျမဲထာ၀ရ ေလးစားတယ္။ တန္းဖိုးထားတယ္။ ယံုၾကည္တယ္…….။
အေမ …
က်ေနာ့္ ခံစားခ်က္ေတြကို ေနာက္ဆံုးရင္ဖြင့္ျခငး္ပါ အေမ..။
သူအေနမက်ဥ္းက်ပ္ေအာင္ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ က်ေနာ္ တိတ္တိတ္ေလးပဲ ေနသြားေတာ့မယ္ အေမ…။
ခံစားခ်က္မွန္သမွ် အတြက္ က်ေနာ္ ေက်နပ္၀မ္းေျမာက္ေနတယ္ဆိုတာ သူ
သိႏိုင္ပါေစ၊ ျမင္ႏိုင္ပါေစ ၊ ၾကားႏိုင္ရပါေစ...........

Post- အလြမ္းသမားေလး

No comments:

Post a Comment