Thursday 12 April 2012

NLD ကိုယ္စားလွယ္မ်ား လႊတ္ေတာ္တက္ဖို႔ မေသခ်ာ

ဧျပီလ ၂၃ ရက္ေန႔မွာ ျပန္လည္စတင္မယ့္ လႊတ္ေတာ္အစည္းအေဝးေတြကို ျပီးခဲ့တဲ့ ဧျပီ ၁ ရက္ ၾကားျဖတ္ ေရြးေကာက္ပြဲမွာ အနိုင္ရခဲ့တဲ့ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတြ တက္ေရာက္ႏိုင္မွာ မဟုတ္ေသးဘူးလို႔ သတင္းရရွိပါတယ္။
RFA
၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဧျပီလ ၄ ရက္က NLD ရံုးခ်ဳပ္၌ ျမန္မာ့ဒီမိုကေရစီေခါင္းေဆာင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ျပည္သူမ်ားအား မိန္႔ခြန္းေျပာၾကားေနစဥ္။
NLD အတြင္းေရးမွဴးႏွင့္ ေျပာခြင့္ရ ဦးဥာဏ္ဝင္းက RFA ကို အခုလိုေျပာပါတယ္။
" ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၂၃ ရက္ေန႔ လႊတ္ေတာ္တက္ဖို႔ဆိုတာ အဲဒီမွာ က်မ္းသစၥာက်ိ္န္ဆိုရမယ္ေလ။ က်မ္းသစၥာက်ိ္န္ဆိုပြဲမွာ ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒကို ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ျပီးလို႔ သူတို႔ေျပာတယ္။ အဲေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ဖြဲ႕စည္းပံုအေျခခံဥပေဒကို အရင္ကတည္းက ကြ်န္ေတာ္တို႔ မူဝါဒက ေလးစားလိုက္နာမယ္။ က်န္တဲ့ဥပေဒေတြကိုလည္း ေလးစားလိုက္နာမယ္။ ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္တဲ့ဟာက ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ မဆိုင္ဘူးလို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဒီလိုမူဝါဒထားတယ္။ အခု အဲဒီအခက္အခဲေလးကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၾကိဳးစားေျဖရွင္းေနတယ္။ ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတနဲ႔လည္း ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေနတယ္။ အဲဒီဟာ ေျပလည္သြားတာနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တက္မယ္။ ၂၃ ရက္ေန႔ ဆိုတာကေတာ့ အခ်ိန္အားျဖင့္ နည္းနည္းအကန္႔ အသတ္ရိွေနေတာ့ သိတ္မမီေလာက္ဘူးလို႔ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္"
အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတြ အေနနဲ႔ လာမယ့္ ဧၿပီလ ၂၃ ရက္ေန႔မွာ လႊတ္ေတာ္အစည္းအေဝး တက္မယ္ မတက္ဘူးဆိုတာကို ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ရံုးကို ဒီရက္ပိုင္းအတြင္း အေၾကာင္းၾကားမယ္လို႔ ဦးဥာဏ္ဝင္းကRFA ကို ေျပာပါတယ္။
ဒီအေၾကာင္းေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ NLD သဘာပတိအဖြဲ႕ဝင္ ဦးဝင္းတင္ကို RFA ဝိုင္းေတာ္သား ကိုေနရိန္ေက်ာ္ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းထားပါတယ္။

No comments:

Post a Comment